Miami&BallState&HalloweenvolII&Sunday

Ja det blir en helg uppdatering nu, har varit en ganska galen helg! Började med tävlingar i Miami,Oxford på fredag. På programmet hade jag 200 fritt (som gick alldeles uselt tyvärr), men så laddade jag om för 500 fritt, och kom in på en fjärde plats med säsongsbästa tiden 5.08.83. Så hade jag 100m fritt i stafetten, med en tid på 53.84, så helt ok! Så hade vi välrdshistoriens längsta team warmdown och stretch, och så åkte vi iväg till nästa stop på vägen, Muince, Indiana. Där övernattade vi på hotellet, jag delade rum med Jen. Vi fixade ihop ett vrålkallt isbad åt oss, som tydligen hjälpte ganska bra, för vi båda simmade riktigt bra med tanke på omständigheterna nästa dag, Falcons mot Ball State University. Nu var det dags för mig att simma 1000 för första gången denhär säsongen, gick ganska bra, 10.41 och en tredje plats. Så hade jag bara femhundringen kvar, som resulterade i VINST! Härligt! Tiden var lite långsammare än  mot Miami, men poolen i Ballstate är så usel så tiderna går inte riktigt att jämföras. Men tiden var itne viktigt, det var vinst som jag var ute efter, och voitto tuli! 
 
Efter tävlingarna hade vi en ca 3 timmar lång bussresa hem, och så var det dags för Halloween firande vol II. Jag Brittany & Jen hade helt huippu kostymer! Vår lilla överraskning var en kinsesisk drake, som skrämde ihjäl alla partydeltagare när de såg oss tåga in! En lyckad kväll, som toppade en ganska lyckad helg! Tyvärr förlorade vi både mot Miami och Ballstate, men nu vet vi vad vi behöver jobba på! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0