Tillbaka från de döda

Jag ursäktar mig för den otroligt långa pausen, och tar nu tag i bloggandet igen, dammar bort dammet och återuppstår till de levande igen. Det har helt enkelt hänt alldeles för mycket hela tiden, och när jag hade världensbästa syster på besök satte jag systertid som prioritet nummer 1 och föröskte samtidigt hålla upp med simning, träning, tävlingar, skola osv.. Men OJ va kul vi ha haft det! 10 dagar gick så fort, förra veckans måndag efter morgonträningen inledde jag och en jetlagad Hetti med biljardspel nere i aulan, men denh'r mådnagen inleddes med franska skriverier. Jag längtar tillbaka... 
 
Det har varit tävlingar, shopping, zoo besök, Dairy Queen, höstpromenader, sommarhetta, vinterköld, starbucksmys, tuggummituggande, och höjdpunkterna var nog sista helgen; Michigan Football game, tailgateing, Haunted House, och Anne Arbour. Det är tyvärr lite för mycket att börja skriva om allt det här, så jag förösker mig på att en bild säger mera än tusen ord; varsågoda;


Kommentarer
line

hahaha måste man sitta på en pall mitt i skogen när man kommer o hälsar på dej???


Svar: hahah jepp!!! så förbered dej! de e bara en av alla de underliga grejjerna som väntar på dej när du kommer på visit! ;)
ericanieminen.blogg.se

2012-10-18 @ 10:33:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0