almost...

Jag hade nästan glömt den här känslan efter att köra två pass per dag, eller rättare sagt jag hade nästan glömt bort den här hungern och tröttheten som följer... Nå, jag vänjer mig snabbt! Skulle inte annars vara något problem , men när jag har så mycket skolarbete blir det lite tyngre... Det var två bra träningspass vi körde idag, på morgonen hade vi en timme dryland, med fokus på mag och rygg (högst antagligen kommer magmusklerna att värka imorgon....) och lite kort, men snabbare simning, och så på eftermiddagen var det längre, mera kvantiets betonat. Steph meddelade idag att våra biljetter till the game har anlänt!!!! Så efter träningen hann jag inte med så mycket annat än att ligga och dö en stund, sedan middag, så tog jag mig an läxberget, så blev det fire drill så alla måste evakueras.... och så for jag på mitt entrepreneurship student organizations första möte för terminen, so that was my wednesday! 
 
Saknar de här plupparna;

and here are the ticket! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0