looong thursday

Det har minsann varit en lång torsdag, men snabbt har den gått! Morgonträning från 7.30-11, sedan en snabb powernap så var det dags för lektioner. EFter lektionerna bar det iväg till simhallen igen, jag måste simma ett extra pass för jag missar p.m passet imorgon p.ga att vi har recruits som jag kommer att visa runt på campus. Nå, vrålhungrig som jag var satt det perfekt med panera till middag, det blev en lååång middag med några av tjejjerna. Så hann vi med en trip till butiken , mat måste inhandlas , på måndag, onsdag o ch fredagar har jag inte riktigt tid för någon lunchpaus så man måste ladda upp med lite snacks istället.. Nå hups klockan var redan halv 9 och där hade min torsdag svichat sig fram! Som jag redan sade har vi ett gäng med recruits som kommer imorgon, jag komemr att vara värd åt en tjej, och totalt tror jag det är 7stycken som är på kommande, så det blir säkert en skoj helg! Nu, natten, är helt färdig! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0