New week, new possibilities

Nya veckan startades med den busygaste måndagen jag har haft på läänge... Morgonträningen bestod av en timmes dryland, följt av en timmes simning där vi till största delen sparkade. Så var det skola, och förhör i alla mina ämnen.. Väldigt omtänksamt av lärarna med måndagsquiz... Så bar det iväg till simhallen igen, där det var full rulle, 6500 yards pass, med två huvudset varav det första var 4x ( 100 50drill50build 1:45, 2x50 25 fast kick 12,5fast swim 12,5 EZ 1:1, 100 with fins 200 pace decend per round 1:1.45 2x50 with paddles 200 pace 1:1 50 EZ 1:1), så var andra setet för min del ett mera distance betonat; 800 negative split, 5x50 500 pace +1-2sec 1:45, 600 NS 5x50 same, 400 NS 5x50 same, 2x200 NS, 5x50 same och sista 50 av alla längre sträckor var fast. Så det är altså back to basics igen som gäller. Skönt att vara igång på allvar igen. Så efter träningen hade jag möte med idrottsläkaren som kollade på mina ben. Troligtvis är det inget allvarligt, men det blir röntgen imorgon för säkerhetsskull så att vi inte missar något, och så kommer jag i vilket fall som helst att få nån medicin som skall försöka få ner inflammationen som jag har i mina ben. Nu är det lite downtown som gäller så har vi alla student-athletes en mandatory speaker som kommer att hålla en föreläsning om Social Media till oss ikväll. Så en bra start på veckan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0