Painting the Rock

Traditionen fortsatte även i år; laget skulle "paint the rock", dvs måla klippan/Stenen eller vad man nu skall kalla den. D.v.s hela laget samlades där vid 1 tiden  för ett kort möte där vi gick igenom vårt mål för säsongen som lag; och vårt stora gemensamma mål är "Team Unity", efter att ha kommit överens om vårt mål var det dags att måla stenen. Det var massor med skoj! Vi slängde färg hit som dit, det fanns ingen som inte skulle vara helt nerdränkt i orange och brunt efter at vi var färdiga med måleriet. Några av mina brasilianska vänner råkade gå förbi just när vi höll på som bäst och tyckte att vi var de lustigaste de har sett på länge. Jag skulle antagligen hålla med.. Resten av dagen har varit skön, skypat med kära systra min (ENDAST 1 MÅNAD TILLS HON ÄR HÄR!!!), så lite läxor, panera middag med mina sophmores, och bara tagit det lungt. Imorgon börjar vi med full-on-workout-schedule så det gäller att vara redo! 
Lite bilder; 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0