busybusybusy

Jaa gott folk ni får verkligen ta och ursäkta mig för dessa korta inlägg.. Men för tillfället är mina dagar schemalagda nästan up on the minute.. Och är alldeles för trött för att orka med några destu finare kåserier nu tyvärr.. Men på den goda sidan; jag har absolut noll problem med att somna!
Idag har jag haft två simpass, morgonen var inte så farlig, men eftermiddagspasset var ganska tufft, där vi i princip simmade en knapp timme all out, men korta sträckor (50-200ingar), och 15metrar med vikter. Där imellan har jag hunnit med de vanliga onsdagslektionerna, efter kvällspasset var det dags för mitt e:ship grupp projekt, vi har arbetat ganska flitigt med det nu i en par veckor och fått ihop en hel del riktigt snyggt videomaterial. Idag filmade vi mig i vattnet (så det blev tredje gången gillt i bassängen för mig med andra ord), och två andra som klättrade i vårt klättertorn. Framsteg! Så hann jag med en liten kul grej efter det; vi har entrepreneurship week här denna vecka vid the college of business. Detta innebär att varje dag ordnas det någon sorters "entrepreneurial" events här på campus, och ikväll var det Bowling Greens egen version av "Shark Tank", "The Hatch". Det är precis samma idée som i orginal verisonen av Shark Tank, entreprenörer med business idéer har jobbat på sina idéer en tid, och pitchar slutligen sina idéer åt förmögna investerare, som kan välja att investera i deras ide mot en royalty fee. Super coolt evenemang, jag hann bara fara av och ann, men det lilla jag hann se var verkligen imponerande!
Så måste jag skynda mig till vårt team meeting, där vi diskuterade lite diverse saker, samt övade på vår talent-show act (hjälp är det nu redan på söndag??). Så finally lunkade jag ennu iväg till data loungen och jobbade på mitt mega marknadsföringsprojekt. Jag måste gå på någon sorts övervarv, för jag fick gjort helt otroligt massor på bara en och en halv timme! I morse kändes det som jag skulle kollapsa efter bokföringslektionen 930, men hjälp vad mycket jag har lyckats åstadkomam med idag! Ser ljuset i tunneln aaah, mindre än en månad kvar innan den välförtjänta semestern.... Goda natten !


Kommentarer
hetti

26 dar kvar? !!! KÄMPA erica! va gör ni på talentshow i år? :)

Svar: hemlis :* kan berätta på what's up!
ericanieminen.blogg.se

2013-04-11 @ 08:07:08
peter

Mitä kiireempi niin sen parempaa tulosta tulee:)

Svar: let's hope and assume so! ;)
ericanieminen.blogg.se

2013-04-11 @ 22:34:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0