last one!

Japp, sista officiella träningsdagen med two-a-days! CAtching! Det var två ganska tuffa träningspass för min del. I princip inte så farliga, men jag kände mig ganska slutkörd efter allt, så det var nu inga fantastiska simningar för min del idag, men helt ok. Så har vi ju det här med extrem vädersvängar.. Det har regnat hela dagen, och på väg till eftermiddagspasset var det snöblandat regn som vimlade ner från himlen. Nå, det håller ju vardagen spännande i alla fall, höh... ;D 
 
Försöker ihärdigt plugga bokföring för fulla muggar, jag behöver nätan 100% på mitt final exam för att på upp mitt vitsord till ett B.. Lycka till erica! Bestämde mig för att ta en liten bloggpaus. Oj, glömde jag nästan att skriva; jag kommer hem om 12 dagar !
 


Kommentarer
annalena

Lycka till Erica!

Svar: tack mamsen <3
ericanieminen.blogg.se

2013-04-26 @ 13:54:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0