MondayLongDay

Maratondagen är avklarad, och första april har gått relativt smärtfritt. Endast en liten vaselin incident här nu på kvällen.. Thanks Freshman.. Hah, nå sånt är det! Det har varit soligt och ganska varmt idag igen, kan definitivt bli van med detta väder!
Eftermiddagsträningen var lite tyngre än förväntat, men gick helt bra endå! Huvudserien för oss Distance tjejjer var 3x100 @1.10 3x100 @1.15, [email protected] [email protected] [email protected] 3x100 @1.15 3x400 @4.40. Allt på 1.10 pace med andra ord, men jag lyckades hinna till alla send-off även fast idag var nu inte riktigt den dagen när jag kände mig som mest på topp. Jag hade planerat att fara till Cleveland inkommande söndag, liknande trip som jag gjorde förra året med International Student organization, men vi får nu se lite hur läget börjar se ut närmare helgen, alla slutprojekt deadlines närmar sig med raaasande fart, + att vi har Athlete Hour @ Dance Marathon på söndag.... Hmm.. Allt vad man vill hinna göra men tiden räcker inte till! Saknar denna tönttidara!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0