149

Succesfull Wednesday! Strålande solsken och vår i luften. Hade en kort dag idag, bara två lektioner att gå till (de andra två ahde blivit inställda idag). Så jag fick ltie downtown före eftermiddagsträningen. Vi hade en lång uppvärmning, med ganska tuffa intervall att hålla, så var det dags för huvudsettet; 8x100 200 pace+1 @2. SImmade riktigt bra! Höll 57:or och låga 58:or. Så efter det simmade vi distance tjejjer ennu 3x250 @3 och 2x500@6. Efter att ha dött på de 8 hundringarna var det där settet ganska tufft...
 
Efteråt hann jag med en snabb middagsdejt med Jen, så hade jag massage, lätt dagens höjdpunkt!
Så på kvällen får jag, Allie, och  Allison downtown och chillade till 149(en krog här i BG) där de hade en Jazz-konsert. Vi spelade lite shuffle board, och biljard, och kollade basketball match på ESPN, slapp onsdag! Roligt att hitta på något lite annorlunda så här mitt i veckan. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0