5!

Countdown 5 days until we leave for MAC's! 
Nu har vi verkligen börjat tagga ner med träningen, sovmorgon varje dag... Underbart! Känns ännu inte sådär kanon i kroppen men jag märker att snabbheten börjar vara på plats, så allt är osm det skall med andra ord.. 
 
Idag har varit en av mina mindre produktiva dagar, meen såna behövs i och för sig alltid nu och då. Har hunnit med många små rolgiare saker, som skype dejter, nyaste avsnittet av New Girl, lite biblioteksbesök, avrundat med dinner à la maison francaise. Super mysigt! Det var sallad, crêpes med brie& skinka, och galette de roi, typ "kungens tårta", nammm...
 
Började prova lite klänningar, shorts och bikinin för Bahamas. Jag ahr två såna fantastiska veckor framför mig, kan knappast ens tänka på det! 100% fokus på MAC ennu i lite över en vecka, sedan SPRING BREAK! 


Kommentarer
LINE

DU MÅST SEN INSTAGRAMMA O VISA MASSA FINA STÄLLEN OCH SÅNT ! DET ÄR EN ORDER. UUUPS caps....


Svar: I will, trust me ;) hehe
ericanieminen.blogg.se

2013-02-22 @ 11:06:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0