Almost

Nästan där nu. Precis som jag ahde förväntat så sniglade sig den här veckan fram lika trögt som skalman i kvadrat... Men nu finally är vi so close!
Helgen var riktigt kul! Lördagen hade vi en lite tuffare träning än vad jag hade förväntat mig i det här skedet, men helt ok. Huvudsettet var 3x 400 decend 1-3 ända till 90%, och 200 easy i mellan varje 400, så var det 3x300 decend 1-3 till 92%. efteråt hade vi ett litet team-meeting igen, så omelett dags finally... 
Resten av lördagseftermiddagen försökte jag få undanstökat allt skolarbete som jag måste ha klart för hela nästa vecka, lyckades ganska bra med det måste jag säga! Så var det dags för vårt sista hemma hockey game, super spännande match, och jess vi vann! 
 

Chillarsöndag as usual, har både MAC väskan och Bahams/NY bagaget sisådär i skick nu. Snabbt och sova så det blir nästa vecka, hah! 
 



Kommentarer
annalena

Nu är det nära!!! här hos oss förberederr sej också en viss Peter på MACs och Bahamas.

2013-02-25 @ 04:41:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0