Christmas in February

Idag var det verkligen presenter som kom flygande från höger och vänster. Vi har som tradition att 2 helger före MAC's ha ett "MAC" part vid the swimmer house, där vi delar ut våra secret swimmer sister presenter, och så har föräldrarna skickat oss presenter, julafton i february med andra ord!!!! 
 
Vi började dagen givetvis med träning... Insanity följt av en par timmars simning, vi hade ett broken set med mycket active revovery. Jag kände mig totalvärdelös i uppvärmningen, men lyckades få till det riktigt bra endå. Så hade vi ett MAC möte med Petra&Mike efteråt, lite info och allmänt om tävlingarna som börjar vara så nära nu. Efter detta hade vi team frulle vid the oaks, och så bar det iväg till vår lilla presentparty @ the swimmer house. 
Proceduren går till på följande sätt; för ca en månad sen drog vi alla ett namn på en tjej från laget, som är vår "secret swimer sister" och vi har en viss summa som man skall hitta en present till henne för. Man får inte berätta för någon vem man har, och nu idag skulle alla gissa vem de hade, och givetvis öppna presenten! Kayla var min secret swimmer sister, jag fixade ihop ett snyggt paket fyllt med massor med små roligheter åt henne. Hannah hade fixat present åt mig, jag fick en super fin väska, och massor med tuggummi (ja, jag är ennu lika beroende).., och det snyggaste av allt; ett superfint customized halsband, med mina initialer ECN ihopsattta. Denhär kedjan kommer inte att åka av på läääänge... 
 
Och så hade jag fått överraskningspaket från Vasa!!! Haha, ja jag fick mig ett gott skratt när jag öppnade paketet oh såg t-shortan m&p&h hade skickat till mig, alldeles klockren! Presenter är alltid så roliga att få och ge!
Efter alla presenter var utdelade var det dags för "paper plates awards", våra seniorer hade gett oss olika"nomineringar", och när vi fick vår nominering gick vi runt allihopa i hela laget och sade något positivt och/eller något som vi uppskattar/resperkterar hos den a våra lagmedlemmar som fick utmärkelsen. Det blev en betydligt längre och omständigare process än vad vi kanske hade räknat med, men såna här saker får en grupp att växa så otroligt mycket tajtare, och ger en boost åt allas självförtroende och framför allt självkänsla. Och så är det alltid roligt att få höra att det man gör är uppskattat, och läggs märke av andra, så det har med andra ord varit en väldigt givande lördag.
 
Japp, den här bilden bjuder jag på! 


Kommentarer
annalena

Vilken super anda ni har i teamet! Spännande med presentparty!

Svar: jajja, team spirit för hela slanten! presenter är Alltid. uppskattade..... ;)
ericanieminen.blogg.se

2013-02-17 @ 10:08:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0