FINALS!!!

Unbelievable! Jag är inne på min sista vecka av mitt sophmore year of college!!!!
 
Helgen var kanon! Vi hade allasvårsaknade Laina på besök, så superkul! Så på lördgag var det årets största/sista party; Spring Stampede, ordnas av vårt football team varje år. Super kväll! Två av våra kilalr blev dessutom NFL drafted! Underbart! 
 
Så nu den här veckan har jag varit ute så mycket som möjligt, njutit av solen, presenterat vår ESHP video (finns uppladdad på min facebook om någon vill kolla), vi fick bra kritik på den! Så har det varit non-stop hardcore cramming för mina alla tenter, jag har marknadsföring imorgon förmiddag, och så bokföring på kvällen. Så statistik på fredagmorgon, och så woops, wait what? Half way done with my colelge career? I guess so..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0