Dress up weekend!

Lördagskvällen var prima, födelsedags fest och utgång! Söndagen flög förbi, vi hade vår swim-banquet, "säsongs avslutning" so to say. Jag fick en "letterman honors", vilket betyder att jag har samlat ihop mera än 50 poäng till simprogrammet. jeah.. Så på kvällen åkte jag& Haley&Carmen&Steph upp till Red Robins i Fallen Timbers för en delicious sunday night dinner! Och gud.. Såg just första avsnittet av "what would Ryan Lochte Do", reality showen. Vet ej om det finns ord att beskriva showen.. Okej jag kan väl försöka. Pinsamt!! Hahah, men ja.. jag kommer högst antagligen att kolla nästa veckas avsnitt.. Om inte annat, bara för att få mig ett gott skratt. Jiieah..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0