Torsdag

Det är en ovanligt lång vinter här i år! ( ja jag vet jag är från Finland så jag är ju nog van med sånt ) MEN ! Jag blev ju så bortskämd förra året med sommarväder i mars ! Nå, förhoppningsvis vänder det snart... Den här veckan har verkligen sniglat sig fram TGI Friday tomorrow ! Idag hade vi gym igen , vi har börjat köra hårt igen. Konstigt nog går det helt superbra för mig, maxar i typ allt vi gör ?! Skulle ha trott att efter tävlingarna och 1 veckas semester att det skulle vara lite rostigt, nåmen inte klagar jag i alla fall! Och blääh jag tror jag har någon sorts ögonlocks inflammation , kan knappt hålla den uppe så tunga och torra är de.. Eller kanske jag bara är trött?! ;) en Bahamas bild i brist på annat!



Kommentarer
peter

those were the days...

Svar: YES!
ericanieminen.blogg.se

2013-03-23 @ 22:57:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0