Rainy Thursday

Otroligt att jag solade i värmebölja för två dagar sedan, och idag huttrade i ösregn... Nå, lite variation måste man ju ha här i livet! ;) 
Morgonens simning var tack och lov recovery! Vi jobbade mycket på teknik, och framförallt våra dolphin kicks. Men gympasset var ganska tufft idag, men det gick riktigt bra! Jag märker verkligen att jag ahr blivit lite starkare igen, maxade på benchpress och kom upp till 155ibs på sista rundan! Så hade vi en nice liten finnisher med 3 minuters wall sit följt av 1 och en halv minuts planka. Vi var lite skakiga efter det hah.
Nå, min dag kan beskrivas med ett ord: biblioteket. Väldigt spännande, I know. Men fick mycket gjort i alla fall, och är nästan klar med min Career Marketing Plan nu, får förhoppningsvis sista delen klart imorgon så jag har tid att fixa den i helg. Imorgon får vi årets sista recruit grupp på besök, så det lär bli en helg med massor av team activities! 
Glömde nästan! Imorgon är det sista dagen av e-ship week, som avrundas med en heldags speaker som är gratis för studerade som har anmält sig (jag med andra ord hehe), men kostar 125$ för alla andra som vill komma, och det lära vara helt fullt! Det är Erik Qualman som är årets speaker, och om jag skall vara helt ärlig så vet jag inte exakt vad han kommer att ha att säga, men dr.Poor lovade att han kommer att vara phenomenal, så då tror jag att han är det också! I guess I'll find out tomorrow!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0