Vår!

Nu är det äntligen vår!! Åh, allt är bara så tusen gånger bättre när man får switcha till is kaffe och gladiatorsandaler! 
 
Träningen har varit ganska tuff den här veckan, i onsdagst hade vi två best average set. Det första var 4x3x100 best average, jag simmade rygg, så send off var på 1.25, och efter 3 hundringar var det 200 easy. Det gick riktigt bra för oss alla, och jag lyckades hålla 1.07-08 hela vägen! Så var det en liknande princip för nästa set, 4x3x50, då valde jag att switcha till frisim, så min send off var 40. Höll 28or hela vägen igenom så helt ok det också. I gymemt försöker vår liftingcoch tydligen döda oss haha.. Nå nej, men vi försöker maxa ut i så gott som allt, och vi har börjat göra både front och back squat "to the pins", så det känns av dagen efter... Love it!
 
Försöker som bäst knåpa ihop min "Career Marketing Plan", för min marknadsförings kurs, alla mina deadlines närmar sig med rasande fart! Men så gör också sommarlovet... Oh well, nu back to work, sedan blir det högst antaglien en länk ute i solskenet följt av lite yoga för min del!
 


Kommentarer
peter

to the pins: mitä tarkoittaa tässä yhteydessä?

Svar: ne on se "kepit" mitkä on sivussa, tavallaan ne "varmistukset", ja niitä voi säädellä ylös ja alas, niin me laitetaan ne tosi alas, ja sit pitää kyykätä tangon kanssa niin alas että se koskee niihin!
ericanieminen.blogg.se

2013-04-06 @ 14:33:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0