baby bunny

Idag har det varit en väldigt busy dag! Har bara sprunggit fram och tillbaka och inte riktit hunnit sätta mig ner en endaste gång. Dagen började för min del med en ltien morgonlenkki, jag sprang runt hela unviersitetsområdet med fotbollsplaner och allt inkluderat, tog ca lite över en dryg halvtimme. Sedan var det frukost, lektioner, skype med hettiplutten<3, simning, byråktrai?!, matte, dinner, läxor, sedan visades "Bridesmaids" gratis här så jag och Haley for och kikade, var helt kul film. Nu har det varit lite läxor ennu (helt galet har haft redan 2 förhör idag, fast det var bara andra dagen?!) men dom va som tur lätta och onödiga.. Nu vill jag bara gå och sova så tidigt som möjligt, de är möte med coacherna och simamrna imoron 7a.m, så tidig väckning!
Såg världens minsta och sötaste baby bunny skutta omkring på gräsmattorna ikväll, var bara helt enkelt tvungen att fota den!


Kommentarer
Anna-Lena

Bunnisarna hos oss är mycket sötare!

2011-08-24 @ 18:21:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0