change of events

Nähäpp de blev inget villaliv för min del igår, utan kidnappning,hotdogs, champagne, uppblåsbara bananer, tårta och framförallt underbart sällskap istället. TACK!

Men nu idag blev det ändå villaliv som planerat, så otroligt skönt att bara koppla av och ta det lungt. Jag har upptäckt en ovanligt karaktärsdrag i mig själv, nämligen ett underligt kittel i mina fingertoppar som resulterar i ganska underliga och suspekta flätor i syster och kusins huvuden.

                                                                                        Goodnight, Ericahahaha, korvflätor


Kommentarer
line

du glömde nämna din early birdy morningwalky ;)

2011-08-08 @ 22:54:22
erica

hahah jaa allt kan man väl ändå inte heller publicera.......

2011-08-10 @ 22:52:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0