First week of school, DONE!

Ja, denhär veckan har ju bara gått helt hiskeligt fort! Första skolveckan redan avklarad. Alla andra har gett sig ut i BG:s nattliv, men nörden erica har stannat hemma och gjort matteläxan och planerar nu på att hoppa i säng så småningom. Stephanie stannade hemma också som tur, så jag är inte enda nörden hehe. Några dagar sedan ajg uppdaterade senast, det ahr helt enkelt varit så mycket program hela tiden så jag har inte hunnit, tyvärr.. Jag ahr varit och simmat några av Petras träningspass (endast givna program, ingen coaching), riktigt roliga och utmanade pass, mycket undervatten och ganska hög intensitet hela tiden. Så har jag hunnit vara och spela kick-boll, varit och klättrat (vattentornet stil, briljerade med mina klätter apa armar), sett eldflugor, kollat på BGSU-Michigan fotbollsmatch, solat (och bränt mej haha), varit på lektioner, firat Allies födelsedag, varit på high-lighter party, gjort läxor, skrivit under ca 100000 dokument angende simning och regler( universitets idrott är så byråkratiskt här så det är inte klokt!), haft "rock-painting" med simmarna, dvs 20 st tjejjer och ca 15l målarfärg med andra ord har vi sprungit runt och kletat in varandra till otillkännelighet med målafärg. Tydligen en tradioton, ganska roligt! Sedan har jag fått den glada nyheten att kära syster och pappa komemr och hälsar på om ca en och en halv månad! Nu får denna uppdatering lov att duga, är så trött så jag håller på att falla ihop till en erica hög. Lite bilder och sen gonatt!


Kommentarer
Millah - med bebis i magen ♥

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-08-27 @ 06:15:29
URL: http://millahoman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0