Öststatsaktigt hardcore träning

Idag var det 7.30 nere vid bassängen som gällde. Vi riggde om bassängen till 50m bana och sedan körde vi igång. Dryga 1 och en halv timme simning, sprintrarna med headcoahc Petra och resten med Mike. Ganska lätt simning, mycket sparkar igen och hög intensitet på dem. Sedan var det raka spåret till fotbollsstadion som gällde varifrån vår lenkki började. Det var ca 30min joggingtur som följdes av 1 timmes gym. OJojoj så skönt jag kommer inte att kunna röra en endaste muskel imorgon aaah!!! Och som belöning efter puntti få man varje gång en nesquick kaakao-juoma, känns väldigt välförtjänt! Får se hur det går imorgon när jag och  Haley har privat undervisning i gymmet en timme före träning, sen blir det direkt simning + dry-land jag är så på gång med träning!!!! :)
Matte-Michael Jackson visar sig mer och mer vara en lustig typ.. hahaha


Kommentarer
Peter

Sounds good, that Nesquick I mean :) +36 lovad dit till lördag

2011-08-31 @ 06:13:23
hetti

jejjee kaakao :P vafö får du å haley nån privatlektion? :)

2011-08-31 @ 08:51:07
Anonym

Härreeeguuud. Haha jag som tycker det är jobbigt att cykla till skolan o får mjölksyra i benen efter att ha gått upp till femte våningen i skolan :D saknar dej vännen!

2011-08-31 @ 22:29:43
Anonym

O det var jag LINE som skrev! ;)

2011-08-31 @ 22:30:23
erica

Nesquick IS good! :D o 36 plus grader e definitivt good :D hetti> för att alla får de, vi bara råka va ihop parade me varandra. hahah line saknar dej me <3

2011-09-01 @ 02:11:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0