Halloween weekend

Här i USA har det varit Halloweenstämmning redan i ca 1 och en halv månad, och nu när den aktuellah elgen äntligen är här så är alla pumpade till tusen. Dekorationer hit och dit, kostymer skall fixas, smink skall diskuteras, bakelser, spindelnät med mera.. och PUMPOR i massor! Mitt på campuset säljs det t.om pumpor av olika slag... Hjälp, pumpattack!
Det har redan gått 2 dagar senn jag såg Hetti&Pappa i Chicago, och känns redan som en evighet sen senast! Saknar er redan! Men allt rulla på endå som vanligt här i BG, jätte tuffa träningar och en väldigt tuff helg på kommande! Först på fredag har vi ett Home meet mot regerande MAC-conference championships mästarna, OU (Ohio univeristy), där simmar jag 200 fritt, 500 fritt, och i 4x100 fritt stafett i A-laget. Sedan på Lördag morgon 7.30 bär det iväg till Ball State, där vi har vår nästa tävling. Som det ser ut just nu simmar jag 1000 (suck, igen....), 100rygg, 500fritt och kanske en stafett. Sen är det ju förstås Halloweenparty efter det som gäller! Jag, Jen och Brittany skall vara Power Puff Girls! Kostym shoppning borde utföras så småningom...
Jen,Erica & Brittany, det ser väl vem som helst?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0