sköna söndagar

Jag bara älskar söndagar här i BG. (Nog för att jag älskar söndagar överlag) idag fick man sova länge, sen god sönddagsbrunch med bagels, jordgubbar, blåbär och kaffe. Sen åkte jag, Allie och Laina iväg och storhandlade till Wallmart, mest mat&sånt. Sen for vi till "the bookstore" där jag äntligen inhandlade mina första BGSU college huppare, fina som bara vad! Så fortsatte dagen sådär skönt, vi mötte upp med Brittney och for och solade en stund, så var det middag. En sväng down-town, sedan study tables och nu är det plötsligt kvällen! Sitter och lyssnar på skön fransk musik och myser i min gråa BG sweatshirt och äter morötter. AH, jag stortrivs!



Kommentarer
anna-lena

sola! äta gott! shoppa!träna! och lite studie tables! Det låter som SEMESTER!!!!

2011-09-19 @ 10:05:10
erica

hehe ja det är ju nästan semester (-resten av veckan då förstås) :D

2011-09-19 @ 14:52:42
URL: http://ericanieminen.blogg.se/
line

nå jag tänkte nu o att hur länge tar de rikti före du har en såndär huppare! NÅjaaa bruden! Nu kan vi börja säga att du bor i USA!!! :--------))))

2011-09-19 @ 21:04:10
erica

haha jaa de tog nog ett tag ;) exakt! men hördu line, n börjar de va allt fö länge sen vi ha prata!!!

2011-09-20 @ 03:06:58
URL: http://ericanieminen.blogg.se/
line

skype när??? jag fattar inget med dina tider. va e klockan där när det är ca 18 här?

2011-09-20 @ 18:21:28
kaisa

haha sista bilden...

2011-09-21 @ 20:05:42
Sara

ååh va härlit de ser ut, här i England är vädret int riktit likadant .. lite avundsjuk e ja! :)

2011-09-22 @ 01:06:11
URL: http://sarasengland.blogg.se/
erica

haha ja sista bilden e väl en ganska typisk erica bild..? sara alla dina bilder ser också helt underbara ut! vädre e faktist jätte konstit här, moronen regnar de, sen e de lite dimmit, sen plötsligt e de närmare 30 grader o sol.. nå int klagar ja i alla fall :)

2011-09-22 @ 04:56:57
URL: http://ericanieminen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0