äntligen!

Nu äntligen, efter all väntan och träning och prat så nu! Imorgon avfärd till Akron, on 2012 Mid Atlantic Conference Championships HERE WE COME! Söndagen gick mest i förberedelsernas tecken; var och simmade lite och stretchade, så åkte vi till sebo till "the trainer room" där vi tog ett isbad för att få ut all mjölksyra från benen. SÅ hade jag massage, och så var  det den traditionella Panera lunchen. Och resten av dagen var det mest bara att ta det lungt, försöka göra lite läxor (Eftersom man nu missar en veckas skola).. Lite medelmåttiga resultat.

Idag efter morgonträningen hade master-simmarna ordnat en "good luck breakfast" till oss, de hade gjort en lycka till skylt, och så ahde de dukat upp frukost åt hela laget vid the pool deck, så direkt vi steg upp ur bassängen fick vi gå rakt till färska bagels, lucky charms, frukt och apelsinjuice. TACK master, jätte gulligt!
Det är så knäppt hur mycket energi man har när man inte tränar hårt, hjälp vi alla bara gå omrking och sprakar som nå sprakastickor ungefär...

Kära syster valde idag att avsluta sin simkarriär. Det har varit 10 underbara år med dig älskade lillplutt.  Utan dig skulle simning aldrig ha varit så här kul. Vi hade våra lite svårare år i början (haha, peesiuinti medmera) men jag har aldrig haft någon som har stöttat,kämpat och skrattat med så mycket och bra som dig hettiplutt. Du gjorde det valet som var bäst för dig, och jag är en stolt storasyster över allt vad du har åstadkommit och nu har du nya utmaningar som väntar!

MAC's kommer troligtvis att sändas live på nätet, försöker hitta länken så postar jag den ASAP.

Liten lustig parentes. Petra höll på att registrera mig till USA Swimming (så att jag kan tävla vid andra tävlingar än bara college meets också), och så kom det upp att Erica Nieminen redan registrerade sig förra året. Hmm, så tydligen har jag en namntvillings simmare här på kontinenten någonstans?! (tjuvade hettis bild hehe)


Kommentarer
Anonym

Vi håller tummarna! Heja Erica!

Marica & co

2012-02-21 @ 16:22:54
erica

Tack så mycket! :)

2012-02-21 @ 17:12:25
URL: http://ericanieminen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0