julafton vol II

Har varit några roliga dagar här nu i rad. Igår var det fullt kaos i the rec! Det var Ohios High-schools district meet, så bassängn, läktaren och hela huset bara kryllade av simlag, coacher, föräldrar osv... Vi hade några banor som vi fick ha för vår eftermiddagsträning (coacherna fick inte vara "on deck", de måste sitta vid läktaren, eftersom college coacher inte får vara med high-school idrottare.. knäppa NCAA regler). Nåja, vi var mitt i uppvärmningen, jag började köra på lite hårdare, sprättade vatten hit och dit och så plötsligt stammar Drea mig. va är det nu då undrade jag, och så upptäcker jag att precis hela hallen är helt stilla, alla de hundratals människorna som var där hade handen på hjärtat och blicken mot flaggan och nationalsången sjöngs högtidligt.. woops jag hade tydligen en egen solo simning .. nåja )

Idag har gått helt mega snabbt! Vår distancegroup började dagen med kort gym följt av simning. SÅ kom sprintrarna också till hallen de skulle simma efter oss. Vi hade ett kort "team-meeting", vi fick våra scheman för nästa vecka, coacherna hade lite pep-talks, och så skulle några av oss prova våra nya dräkter igen. Gick bättre denhär gången, knappa 15 minuter och det var en storlek mindre?! Efteråt var det brunch, så for vi till the swimmer house där det var presentutdelning!!! Kändes som julafton/födelsedag/studentfest på samma gång! Vi hade alla våra "secret swimmer sister" och nu var det dags att avslöja oss för varandra. Jag hade Waller som min hemliga syster; hon hade gjort världens bästa kort till mig " Erica Will Finish Before You" haha, genialt! Så fick jag en kjol och en tröja från forever21+ ett halsband och örhängen a la charming charlie! Så var det ennu mera presenter! Våra föräldrar hade skickat paket hemifrån oj vad kul med presenter och överrasknignar! Så nu har jag en underbar hot stone massage som väntar på mig i Vasa, ljuvligt! TACK! <3

Det känns som om man har väntat så otroligt länge på tävlingarna, och det känns som en kort evighet ennu tillsvi ens får simma... MEN SNART! 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0