Getting there

Åh känsaln efter lördagsträningen när man har hela "långa helgen" ledigt framför sig, är underbar! En veckas bra träning avklarad, och en vecka närmare MAC's! 
 
Min tå-situation var allt annat än tipp-topp imorse, så det slutade med att jag for till gymmet med sprintgruppen sitället för Insanity workout med mid-D och D, och ja.. Det visade sig att det var vår football coach som höll en trevlig liten circuit till oss.. Trodde jag skullekasta upp vid 5 ronden av 8 som vi hade, men it's supposed to hurt if you want to reach the top! Alla kämpade bra, och känsaln efter att ha grejat ett sånt tränignspass är ju helt enkelt toppen! Allt vad vi gör är 100% mentalt, 100% choice; väljer du att vara medlemåtta, sakta in när det känns bekämvt, och inte ge ditt allra bästa och 100% ut vid varenda tillfälle som ges, då kan du lika bra sluta med det samma! Det krävs allt vad du har, och inte ett endaste dugg mindre än vad det bästa du kan för att komma vidare till nästa nivå, som i sin tur öppnar dörrar til följande nivå, osv. Never settle for anything less than the best!
 

For på en tå-checkup till vår trainer efter träning, men som sagt finns nu inte så mycket man kan göra åt det. Kändes lite fjuttigt att komma in och säga "buhu jag har pipi i tån min", men vad kan man åt det? ;) Så det blir troligtvis några x-ray bilder imorgon för att kolla upp läget för säkerhets skull. Så efteråt samlades vi hela laget förstärkt med våra recruits vid the swimmer house, där vi hade lite pumpkin-carving på schemat! Mina artistiska talanger fick sig lite upputsning! 
 
Efteråt for vi och hejade på våra volleybolls tejer som krossade Toledo, GO FALCONS! Så åkte jag och Brittany&Jen iväg på biokväll,måste erkänna att jag blev väldigt positivt överraskad av Pitch perfect! Nu natten, planerar att ta en lååååång sovmorgon....
hihi förlåt jag måste bara sätta in en äcklig tå-bild..........
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0