Fabulous Monday

Jag är bara så otroooligt taggad för min creativity class! Nu har vi verkligen börjat komma igång! Som jag tror jag nämnde tidigare kommer vårt slutprojekt att vara en video om creativitet (ganska abstrakt, men det komemr att bli absolutely fabulous!) Vi har några jätte talangfulla typer i vår klass en mix av lite allt möjligt, visual communication människor, rappare, piloter, business, aallt mellan himmel och jord egentligen.. Ikväll delade vi upp oss i små grupper, som vi skall jobba med resten av terminen, och vi började brainstorma direkt! Jag har en verkligen bra feelis av det här, i april kommer ni att få se resultaten sedan på youtube.. ;) 
 
Mina måndagar är verkligen, långa, och verkligen varierande, känns som om jag pusslar ihop tusen olika bitar till mitt lilla livspussel. 6am inleddes veckan med Insanity och simning, snabb frulle med tjejjerna, så var det dags för lektioner hela dagen, så bar det iväg till bassängen igen, där eftermiddagsträningen var ganska tuff igen. Lång för min del, huvudsettet var 2x ( [email protected], [email protected] [email protected] [email protected]) even split allting, och andra varvet fortare än första. Så hann jag med middagsdejt med Jordan, så stack jag iväg till creativity class som sträckte sig lite längre än vanligt, så halv 9 på kvällen kom jag äntligen hem. Huh...
 
Måndagsmorgonen fick sin en ljuvlig liten silverkant med en överraskning åt oss simmare i the locker room; våra trognaste fans mr & mrs Meserve, (mr Meserve är en lärare här på universitet, samt aktiv i allt som har med vårt sportprogram att göra, plus en fanatisk simfan i allmänhet, och donor for the athletic program), nå anyways, de hade lämnat en gigantisk påse med saftiga clementiner åt hela laget, och en lyckönskning och gratulationer över våra vinster i helg, samt lycka till med MAC's, på ett gulligt litet kort!
 
Det gäller att ta vara på de där små gyllene saker i vardagen som får en att le. Det är de som i slutet av dagen får en att inse hur livet skall levas; ta vara på varje möjlighet och ögonblick som du får, och gör dig redo för nästa dag med ett stort leende på läpparna! 
 


Kommentarer
annalena

bra att samla guldfrön.... ..... de blir så småningom till guldklimpar

Svar: that's right! :)
ericanieminen.blogg.se

2013-02-05 @ 19:53:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0