Spring Semester

 Nu är vårterminen inledd med brak! Hade tänkt skriva igår redan, men var så slut efter den måndagen så det var nog raka vägen och sova som gällde.. Mina måndagar komemr att vara ganska fullspäckade nu i 4 månader framåt.. Träning från 6-8, sedan lektioner från 9.30-12.30, lunch, franska , träning, och entrepreneurship från 18-20. Så det blir inte så himla mycket chill tid på dom dagarna.. Men så har vi tisdagar och torsdagar istället, med bara en lektion på tisdag och inga alls på torsdag, så det jämnar ut sig sådär perfekt! 
 
Det var en ganska tuff helomvändning på min vardag i och med att skolan började igen.. HAde vant mig vid att jag tränade, sov, åt, tränade , åt , pysslade med lite småsaker, ,och sov igen som min dagliga rutin, men nu skall man klämma in studier också! Hjälp! Nåmen, första intrycket av alla mina kurser och lärare har varit riktigt bra, så det lär nog bli en riktigt prima vår! Kan inte förstå att det bara är 7 veckor kvar till MAC's! Och det betyder att bara 7 veckor tills pappa kommer på besök, och vi ger oss iväg på reseäventyr..!   


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0