Racing Friday

Taggad till tusen åkte BG swimming women till morgonens prelims. Gick helt bra fr min del, slapp till A final i 200 fritt med säsongsbästa 1.53.5, och sedan 400 Im gick nu som det gick.. 4.40 var sluttiden så ungefär en 5.12 på meterbana så helt ok med tanke på att jag var död efter första 50 fjäril... Och eftersom det är något konstigt system med A,B och C finaler här så "slapp" jag till final i 400 medley också.. C-final... Final passet gick nu sen lite sämre. Jag hade tänkt vinna 200 fritt och göra nytt pers bästa med en par  sekunder men det förblev nu ikväll tyvärr bara en plan.. Simmade en halv sekund sämre än i försöken men höll min placering så kunde väl ha gått sämre. 400 IM vet jag nu itne om jag behöver tala något desto mera.. Citerat från min coach om mitt race ;"Well.... That's as good as it's going to get" ... Haha..
Imorgon är det 200 rygg& 100 fritt i prelims, och på kvällen förhoppningsvis pånytt båda sträckorna samt 200IM relay och 400 free relay.
Trots att det nu inte gick riktigt som jag ahde förväntat mig idag är jag endå helt nöjd, det har varit en rolig dag! Alltid bra med bra race, tävlingserfarenhet, så jag har ett huippu team och så har jag kul helt enkelt! Nu gäller det bara att ladda om inför imorgon , and Bring it home!


Kommentarer
anna-lena

Still and always going strong!!!!!

2011-12-03 @ 09:25:27
erica

hihi <3 :)

2011-12-04 @ 06:10:29
URL: http://ericanieminen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0