galen vecka

Har varit med om den högst troligtvis mest intensivaste veckan i mitt liv. Varje ledig stund har tillbringats med kära syster och pappa som kom på besök, och vårt schema har varit väldigt fullspäckat... Kommer troligtvis med en lite längre uppdatering senare men nu kommer lite höjdpunkter följt av bilder från den gångna veckan;
  • Återförening med pappa&hetti
  • Kläder, väskor, skor, mat, tuggummi, presenter hemifrån tack mommo&mamma<3
  • Visat runt  H&Pi Bowling Green, campus och downtown och invigdt dem med mitt nya liv
  • Shopping i Toledo
  • Hotellsäng istället för min campus våningssäng, aaaah
  • Shopping i Meijers (b.la en cykel och påfyllnad av mitt och Allies ständigt sinande matförråd...)
  • Dinner Down-town, mysig månskenspromenad
  • Tävling i Freemont
  • CHICAGO
  • Deep-dish pizzas, cheescake, Michigan avenue, Navy Pier, shopping himmel, konstig känsla av vårvärme trots att det är slutet av oktober, genuint storstadsliv
  • Bästa av allt; kvalitets tid med syster och far


Kommentarer
JANINA

2011-10-27 @ 05:17:32
URL: http://yae.blogg.se/
JANINA

oho...



JESS ÄNTLIGEEEN :D ja e int enda som skriver CHEESCAKE iställe för CHEESECAKE :D om de int va ett misstag..hoppas int ;)

2011-10-27 @ 05:18:11
URL: http://yae.blogg.se/
erica

hahahahahahhaha, nej nu e vi no två! ;)

2011-10-28 @ 04:05:20
URL: http://ericanieminen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0