onsdag

Är så slut efter dagens tränignspass så jag orkar knappt skriva, ännu mindre orkar jag komma på någon fyndig rubrik. Det var ca 1 oc hen halv timem simning idag sen ut på fotbollsfältet för lite dry-land practise. Temot är hela tiden jätte snabbt och intensiteten höög! Ser fram emot helgen, hela simlaget skall åka ivg till någon ännu okänd plats för team-bonding. Enda vi vet är att vi ska ha med oss bikini, handuk, myskläder, 25 dollar + kanske lite extra pengar till glass. Låter lovande. Så är det ju skönt med lite amerikanska helger osm inte firas i Finland försåts, nämligen Labour day som gör att vi inte har någon undervisning och inte några tränignar på måndag, AH!
Jag älskar gymmet som atleterna här får använda, det är så nytt, stort, modernt,luftigt, välutrustat och de spelas bra musik på hög volym, perfekt!
Lite annorlunda kändes det också när jag sade till tränaren idag att jag börjar känna av ganska paha valpsjuka i mina båda ben, så fick jag bara order om att fara iväg till vårt lags "trainer" (typ rehabiliterare/vårdare/förhindrare av idrottsskador), satte mig på britsen och inom loppet av 2 minuter hade jag två gigantiska ispåsar fasttejpade på mina vader. Såg säkert roligt ut när jag klampade iväg med mina ispåsben tillbaka till rummena...


Kommentarer
Jari

Gymmet låter inte precis som vår källare här i simhallen. Om du orkar och vill så kan du berätta om simsets som ni har kört :) Ha de bra, och ta med redit med pengar till glass ;)

2011-09-01 @ 09:56:20
erica

hahah nej inte riktigt ! jo jag kan skicka några pass åt dig på e-post ! :)

2011-09-01 @ 21:44:29
Peter

Till mig o!

2011-09-01 @ 21:56:11
erica

skall bli! :)

2011-09-01 @ 23:15:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0