gaaaaaaaaaaah

DAgen kunde ha börjat bättre... Eller egentligen började den helt bra med helt okej morgonsim, följt av bra springning och ett huippu gympass. Men sen gick allt bara down... Sen som vnaligt till min 11.30 class (eftersom vi slipper ut från gymmet först kl 11, så måste jag tillbaka till the dorms för att dusha och byta om, sedan gå till andra sidan av capmuset till min lektion). Kommer jag in i klassen och ser att alla sitter med sina slutarbetsportfolion framför sig. SHitt... Kollade igår om det var idag eller torsdag som de skulle lämans in, och var 99% säker på att det var torsdag, men tydligen hade jag fel. Nå, min professor shycht som han e fick jag springa tillbaka och hämta min portfolio från mitt rum . Och ingen överrift här, vi snackar athletic preformance här när jag spurtar fram och tillbaka över hela området. Så när jag pustande kommer tillbaka efter alla tusen trappor upp och ner och hit och dit och skall börja fylla i min delar sprättar jag upp hela penalen så mina pennor flyger över hela klassrummet, mitt läppomada rullar ut i korridoren och jag tänker "woow kan ju bara bli bättre från och med nu..." Och då upptäcker jag att jag har haft en vattenflaskeexplosion i min väska. Med alla mina essäer som jag skall ha i min portfolio inför bedöming. Japp. Bara bättre härifrån...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0