lediga veckan fortsätter..

Tisdagen gick nu inte riktigt som planerat, hade tänkt stiga upp lite tidigare och antingen fixa lite grejer eller fara på lenkki, men på något mystigt sätt stängde jag av väckarklockan och bestämde mig för att fortsätta sovmorgonen. Så det var först när Allie kom tillbaka från morgonträningen (kl11) som jag återuppväcktes till de levande igen. Nå, kanske jag behövde sova ut lite... Så har det blivit fint hrä i BG igen, blev en kvällslenkki istället i över 20 grader och solsken. Sprang på lite upptäcksfärd downtown och såg en massa fina ställen jag aldrig sett tidigare, tydligen har vi 2 golbanor här, och en ganska fin City Park. Annars hände det nu inte så mycket spännande, börjar bara kännas av att det definitivt är vår på gång. Love it!

Idag blev det verkligen ingen sovmorgon, hela laget hade möte men en "sports psycologist" 7.30. SÅ vi skall nu börja ha mental training möten en gång i veckan från och med nu allihopa tillsammans. Idag var det nu mest introduktion och lite kort genomgång om vad vi skall jobba med , så vi får nu se vad det här blir till, verkar helt bra enligt mig.


Kommentarer
anna

Vittttuuuu, när ja vakna imorse had de komi ytterligare en takatalvi me massa med snö på gården , FML but still miss u babe

2012-04-05 @ 17:35:43
erica

hihihih wuuups ,snö ? va e de? ;D saknar dej med gullet!

2012-04-05 @ 23:32:03
URL: http://ericanieminen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0