feels good

Jag är så glad över mina kurser i denhär terminen! Franskatimmarna hinner knappt börja fören de redan är över och jag besviket suckar för att jag måste fara till nästa lektion (ganska nördvarning jag vet, men så kan det gå..) sedan kommer jag på att min nästa lektion är yoga, och då förgylls mina måndagar och onsdagar till hundra procent! 50 minuter strechning, avslappning, djupa muskelövningar, elastiska muskelövningar och flexibilitet, I love it! Min ekonomi kurs började idag med en predikan om hur bra det är med kapitalism och varför vi alla borde vara kapitalister för att lyckas.. Hmm.... Nåja.

Träningarna har gått otroligt dåligt nu på sista tiden, jag bara guppar och flyter, så på morgonträningen idag fick jag mitt eget set av mike som jag skulle simma för att försöka se om det hjälper min "crappighet". Tydligen var det ganska framgångsrikt eftersom jag nu i eftermiddag simmade säsongbästa splits på 50:or, 75:or och en 100 rygg. På väg uppåt med andra ord!

Det känns så underligt att inte ha några night-classes i denna termin, jag vet knappt vad jag ska göra på kvällarna när jag inte längra måste drisha iväg till de förfärliga matte lektionerna. UNDERBART! Längtar dock tillbaka till Florida och solen... Men det blir en ny resa dit nu jätte snart igen med kära familjen <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0