Day 1

Så var första dagen avklarad hör i north western invite meet! Simmade riktigt bra i försöken, 5.02 i min 500 fritt, min näst bästa tid någonsin. Jag slapp till À final som 7a och var taggad till tusen för kvällen, hade en plan som gick ut på att simma under 5minuter. Nå gic inte riktigt som planerat, slutade på en 8 plats och 5 sekunder långsammare än i morse . Allt kändes bara väldigt tungt redan efter första 50 metern, så hade jag Ennu 450 meter kvar.. Nå, överlag simmade vi alla väldigt bra , och nu är vi som bäst påväg tillbaka till hotellet där föräldrarna har lagat Chicago style dinner åt oss, blir spännande att se vad de har hittat på. Sedan är det bara att ladda om inför imorgon då det är 200 fritt 100 rygg och stafett på schemat !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0