Cincinnati

Helgen ägnades åt roadtrip down south till Cinccinati! Jag och Jen hälsade på vår nyförlovade simmarvän Mandy (hon simmade med oss här förra året). Vi hade helt superkul hos henne! På kvällen for vi ut och åt till en jätteljuvlig restaurang downdown i Cincinatti, där vi träffade några av hennes vänner som vi hade middag med, så hade vi kul hela kvällen, for till en annan nyöppnad bar/restaurang/lounge där vi tillbringade restean av kvällen. En annorlunda lördagskväll, och en ny stad på min top-lista här i USA, stan var lite som en mini-Chicago!
 
Det var underbart att få vakna upp på söndagsmorgon till nygräddade pannkakor och scrambled eggs av Mandy och hennes fiancé, jag och Jen var i frukosthimlen! Så hann vi nu inte med så värst mycket, för vi hade en bra bit att köra tillbaka hitt till BG, men shortly avrundat; en huippu helg! Nu redo för nästa vecka, jag vill bara att det ska bli fredag igen så vi kan inleda vår borta säsong för simningen med Miami på fredag och Ball State på lördag,
 Go Falcons!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0