efficient^2

Ja, vad skall man nu säga om min tisdag... Jag har tillbringat största delen i biblioteket, spännande eller hur? Den här veckan är helt enkelt ganska maffig med alla projekt och uppgifter, så fritid? Nix, inte än på många dagar... Nå, har nu fått gjort masso idag, men det finns lika mycket till som skall göras ennu fören den här veckan är slut.. Men fick i alla fall till ett bra träningspass den här morgonen, och nu är siktet inställt på fredag, d´när vi har vår första officiella tävling. Det blir en triangular meet, där vi möter både Ashland och Waynestate, där den senare nämnda är förra årets NCAA division II vinnare, så det blir tufft motstånd.. Men vinna skall vi göra! 
 
http://www.bgsufalcons.com/news/2012/10/23/WSWIM_1023125856.aspx
 
Det som gör alltign prima är det underbara vädret! Det är helt enkelt perfekt! Varmt och soligt, emn endå en mild höstbris som fläktar på sådär skönt hela tiden. Och campuset är så underbart, träden är i alla världens olika färger, och har kvar sina löv ennu (jag vet att jag skriver ganska mycket om träd nuförtiden.. tycks vara en nyfunnen obsesseion...)..men dom e ju så fina!!1
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0