Hallelujah!

Gud vad underbart att ha den här dagen förbi! Min BA presentation gick riktigt bra tror jag, och ett stort problem är undanstökat från min kalender! Det har varit så ljuvligt väder här idag, närmare 30 grader, riktigt värmenbölja! Jag nåddes av de muntra nyhterena att de har snöat i Vasa.. Inte avundsjuk! 
 
Klockan e 7 på kvällen, det är nästana beckmörkt här ute, men här sitter jag i shorts och top och njuter av kvällen. Snart skall vi hela laget ge oss iväg till the swimmer house där de har lagat middag åt oss, kommer att bli skoj! Så har vi ju vår tävling imorgon! Jag har inte riktigt haft tid att fokusera på den överhuvudtaget, men nu gäller det att ladda upp och förbereda sig till tusen! 
 
P.S, HETTI HAR BLIVIT VALD SOM LUCIA KANDIDAT! Megagrattis och lycka till! Allihopa se till att rösta på henne! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0