Indian summer

Jajja det är verkligen indian sommar som gäller här, åh vilken underbar känsla att få sätta på sig shortsen igen här i slutet av oktober!  Enda minuset är ju det att vi inte har fått shejva benen nu sedan fall break, så mina bleka, torra, håriga ben var kanske inte den allra attraktivaste synen här på campuset.. Nåja, skönt var det i alla fall! ;) SÅ hade Mike förberett en liten onsdags surprise till oss; TEST SET IGEN!!! 30x100 Best average på 1:30. Najs.. Men bra gick det! Average pace var 1.01.3, och så lyckades jag t.om klämma till med en 59 på slutet (ja best average jag vet att alla ska va samma tid.. men sista e ju allti sista...) så resten av kvällen har jag njutit av hettan och suttit och pluggat utomhus. Det här berget av ändlösa uppgifter, deadlines, läxor osv börjar nu så småningom endå kännas hanterbart, efter morgondagens presentation borde läget så småningom börja lugna ner sig lite. Tills måndag.... 
;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0