Café kåseri

På något mystigt sätt känner jag mig som mest kreativ när jag sitter i en av campus Starbucks mjuka fåtöljer, med min ångande kaffekopp i hand och skön musik i hörlurarna. Man mäker att någonting är annorlunda idag; nämligen första höstiga dagen hittills! Starbucsk är fullsmockat, precis varenda en vill ha något varmt och gott att drick nu när det bara är kyliga 18grader där ute!! Fall is back! Is kaffena som hittills har varit så populära förblir obeställda och höstfavoriterna som nyligen har introducerats på menyerna igen går åt som bara vad. Jag undrar om det är bra eller dåligt att hela personalen kan mitt namn här på Starbucks p.g.a ganska många besök.. Nå, jag ser på saken som något positivt ;) 
 
Den här veckan har börjat lite lugnare än den förra, man har lite mera tid att faktiskt göra allt man skall, + att jag hinenr ta det lite lungt mellan varven också. Ikväll är det yoga på schemat, förgyller verkligen vardagen! Jag har varit lite dåligt på att bilddokumentera nu på sistone, jag lovar skärpning i fortsättningen! Med början imorgon... Eller övermorgon ;) 


Kommentarer
Peter

Hyv, että kahvi maistuu. Terveisiä Uumajasta!

2012-09-19 @ 21:30:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0