crazycrazy

Det har varit lite snål med blogginlägg de senaste dagarna; jag ursäktar. Jag har haft den galnaste veckan hittills, och har varit igång 24/7 med läxorläxorläxor, träningar i mängder, röntgen, treatment, olika möten, små ärenden som måste fixas, ennu lite mera läxor, (de tar tydligen aldrig slut...) idag var jag asgrym på morgonträningen med huvudsetet 12x200 fritt, men på eftermiddagen dog jag ganska totalt.. Nå, de har väl sina förklaringar, kanske mina 3-nätter-i-rad med 5 timmars sömn börjar tynga på. Men nu finally, allt klart för helgen och jag är beredd att pass out! Jag lovar att de kommer bättre uppdateringar imorgon!


Kommentarer
Anonym

Tj 21!!!

Svar: <3!
ericanieminen.blogg.se

2012-09-13 @ 08:16:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0