PAKEEEET!

Åh hallelujah, snacka om världens bästa överraskning (okej nog för att jag hade hört rykten om att det var något på kommande), men endå, PAKET IKVÄLL!!!! Kändes som julafton/födelsedag/studenten på en och samma gång! LIlla gulliga marimekkoboxen med små gulliga muminpaket fyllda med jenkki, fazer, smycken o annat skoj! TACK <3 Det var verkligen veckans höjdpunkt, och några dumlen var PRECIS vad som behövdes ikväll!
 
Det har varit en tuff torsdag, igår var jag så död efter träningarna så jag slocknade redan klockan 9 (!), tränigen imorse var lång som vanligt på torsdagar (7.30-11), så bar det iväg till skolan, och direkt efter var det träning igen, jag och några andra måste simma en extra gång ikväll eftersom vi inte kan komma in tidigare imorgon (nå, bara en träning imorgon som tur!), så huh det var som sagt en underbar överraskning som väntade i mailboxen! 


Kommentarer
line

och vilka vackra lockar du har på bilden med paketet!! prinsessan fluff ;)

Svar: hahah tack line vännen <3
ericanieminen.blogg.se

2012-09-29 @ 11:46:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0