Retail therapy Sunday

Söndagar är mina favoritdagar helt klart! Jag skulle behöva minst 2 söndagar per vecka.. Idag har jag tagit en riktigt break från allting och sysslat med lite retail therapy, dvs .. shopping! Det blev TJ maxx visit med Jen, där jag fyndade Ralph Lauren filtar och kuddar för typ ingenting?! I klädväg hittade jag nu inget speciellt, men ojoj det var väldigt nära att jag investerade i ett par Michael Kors pumps... Men jag kom fram till slutsatsen att jag kanske inte kommer att få så himla stor använding för dem här i Bowling Green... Nå, det blev en shoppingtrip till Toledo med Em, Alex och Tara som fortsättning på dagen, och utbudet där sviker aldrig! Och så som pricken över i:et blir det sovmorgon imorgon!! Ingen morgonträning eftersom vi har vår bodpod, och min tid är först 7,30, så frågan är kan det bli bättre än såhär? ;) här är lite bilder från igår och idag;










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0