Update

Ja nå äntligen kan man väl säga! Som jag nämnde i tidigar inlägget har det minsann varit en galen vecka.. Ikväll är den första kvällen som jag inte har tillbringat i datorsalen! Stora framsteg här i livet ;) Efter gårdagens kick-ass träningar förväntade vi oss någo lite smått återhämtande, men nej.. Det var long course IM som gällde, huvudsetet för min grupp var 100-200-300-400-300-200-100-200-300-400 IM, med 1:35 pace. Döden kom där vid de sista 300 och 400.. Men det var en bra täning! Så efter gymmet var det dags för lite treatment, så skola, och äntligen där vid 4 tiden var jag klar! Det har varit en så skön eftermiddag, vi var några stycken som åkte upp till Perrysburh för lite fro-yo(NAM!), så började jag och Em med vår yoga-kurs ikväll; Super skönt! Timmarna går 3 gånger i veckan, man får såkllart själv välja hur många timmar man far på, men jag antar at jag kommer att vara en ganska aktiv besökare..
 
Oops, hade helt glömt bort att dela med mig av de fantastiska nyheterna,... en TJ Maxx har öppnat här i Bowling Green, mitt emot Walmart. Helt underbart! 
 
Lite mindre glada nyheter, en av de nya tjejerna valde redan att lämna laget. Det var för tufft schema för hennes del, så nu är vi "bara" 24 stycken. 
 
Nå vi måste muntra upp stämnignen lite efter det här igen, 3 veckor till Hetti besök! Gälit!
Den här helgen kommer säkert att flyga förbi igen som vanligt, vi har en ny grupp med recruits på kommande så vi kommer att tillbringa helgen med hela laget i princip, så det blir riktigt skoj!
Helguppdatering kommer senare
E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0