2 weeks!

14 dagar tills avfärd mot Buffalo, New York. Det går bra nu. Vår midD och D-grupp hade en super kvällsträning i måndast, Mike var ritkigt nöjd med oss och excited över hur kanon vi alla kommer att vara om en par veckor. Måndagens tenter gck hoppeligen bra, får väl se här inom en snar framtid.. Statistik runda nummer två fortsätts med imorgon. Har haft en helt najs tisdag, efter morgonträning hann jag med en snabb skypis med Moona, sedan lite grupparbete till min applied business class, och lektion, lite koffein intag (tack starbucks), och bibliotekhäng i en par timmar. Så var jag helt enkelt slut från måndagen och första halvan av idag så jag beslöt mig för att ta en chill movie night ikväll, behövdes verkligen! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0