Falcontastic

Happy Friday everyone!
Vi körde ett lite längra frisim set (2000yard), följt av 8x100im, och så hade vi en lång warm up imorse. Kändes helt ok i vattnet nu, mindre än en vecka tills första starten! 
Slurpade hastigt i mig lite frulle före bokföringslektionen, och lyckdes välta ut all min grynost på mina svarta jeans. 10 minuter fören jag skulle vara på timme. Wonderful. Nå, sånt händer..
Eftermiddagspasset var välidgt lätt, bara lite decending och easy swim i en dryg timme. Lite sear var det dags att göra team posters inför MAC's. Min, Jen och Brittanys blev ganska snygg tycker jag! Så lyckades jag på något oförklartligt sätt klanta till det med en av våra team posters. Nå, man får väl avgöra själv hur stor skada är skedd på basen av bilderna hehe ;)
Så efteråt for vi och kollade en stund på hockey, och nu gonatt!


Kommentarer
annalena

svärtade i och o, det har du kanske säkert haft något att göra med. Snygga posters!

Svar: jaa nå om du kikar på postern med våra handavtryck en gång till så ser du säkert vad jag menade.....
ericanieminen.blogg.se

2013-02-24 @ 20:02:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0