Fantastic Monday

De flesta människor kommer säkert att hata mig  för det här, men jag tror att jag helt enkelt är en måndagsmänniska?! Det är något underbart fascinerande och motiverande över hela grejen med att börja en ny, fräsh vecka, full av möjligheter, val, och fabulosity helt enkelt. Motivationen är på något sätt alttid på topp, och allt känns möjligt, och idéerna och kreativiteten är precis där den skall.Perfekt med tanke på att måndag är min marathon dag som avrundas med min "creativity class". Superkul!
 
Nu börjar vi äntligen lite mera "taper" med tärningarna, fick en underbar sovmorgon, ända till 6.45! 45 minuter gör underverk, tro mig! Och eftermiddagen gick betydligt bättre än förväntat också, inget superhårt längre, men ganska långt blev det med huvudsettet 3x (4x200 free@2:40 Decend 1-4 + 200 easy + 100 drill). 
 
Det var underbart  vårigt i luften idag, solsken och milt. Idag firades den nationella "Presidents Day", så många skolor hade ledigt (inte vi).... 
 
Jag ahr en hate/love relationship till den här veckan.. 8 dagar tills vi beger oss iväg till MAC's. Underbart med bara en vecka, kortre och lättare träningar aka TAPER! Men åh så långsamt den här  veckan kommer att gå. Jag vill vara vid MAC's NU! 
Nå , snart... Throw back till förra årets förberedelser; 
 


Kommentarer
Peter

Måndagarna är värst:( Bra att det finns människor med livsenergi, framtidstro och inställning: varje dag är en möjlighet. Bra skrivet!

2013-02-21 @ 20:20:23
peter

hei. täällä on monta sun blogin lukijaa, jotka ei kommentoi. Mm. Janne lukee sun blogia säännöllisesti.

2013-02-21 @ 20:24:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0