Sunny Thursday

VÅREN ÄR HÄR! Eller åtminstone idag... Det har varit en helt super findag idag, men som vanligt ser man alltid folk som måste överdriva det här med hur man klär sig.. +3 och sol betyder inte ennu heller att de är okej att springa omkring i shorts och flipflops kära BG studeranden.. Ni vet vem ni är...

Tack och lov hade vi recovery practice idag, men gårdagens två tuffa pass samt min mega långa deep tissue massage sate sina spår och ajg kände mig ganska destroyed trots den lätta intensiteten. Nå, klarade mig levande därifrån i alla fall! 
 
Jag ahr hunnit uträtta en massa små ärenden, lämnat in min applikation till att studera i Frankrike i sommar, måste få några underskrifter på mina immigrant papper och liknande.. Så bestämde jag mig för att ta en liten promenix down town i solskenet, och har suttit vid Panera nu i många långa timmar med mina marketing och accounting böcker.. Succesfull studing with delicious coffe! 

Nu skall jag så småningom börja söka mig mot the swimmer house, där vi har en team dinner för en par olika orsaker; först och främst bruakr vi alltid ha team dinner dagen före vi har hemam tävlingar, eller far iväg på tävlingar, och imrgon far de tre tjejer från laget som inte kommer till MAC's till deras taper-meet, en Invite-tävling vid Ohio State University, så vi skall peppa dem nu ikväll, och så har vi andra i hemlighet fixat posters och ballonger och streamers som vi skall dekorera utanför deras rum ikväll så de får sig en trevlig liten surprise när de vaknar imorgon! Och så är det Jöelles 21'st B-Day idag! Hipp Hurra! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0