Destroyed

Tisdagskvällen blev supermysig! Hade dinner date med Brittany, sedan for jag till Maison Francaise för en Café Conversation. De hade dukat upp med kaffe & te och allt möjligt smått och gott för alla franskaintresserade Träffade nya mäniskor och en tjej från frankrike som är här som gäststuderande!
 
Helgen blir spännande! Jag skall simma 1000 & 500 på fredag mot Akron, och på lördag har jag bara 200 fritt och 100fritt i stafett, så inte illa!
Mike hade fått en underbar idé att ha oss att simma lite hårt ikväll. Jag Waller & Tara fick oss en trevlig broken huvudserie... 4x500 broken. All out. Död. den var broken i 200 @3, 150 @2.20, [email protected], 50 @1.och så 200 easy imellan. Hade tänkt skriva lite mer ikväll, men tyvärr fungerar inte mina armar längre.. fingrarna börjar ge upp as well.. Nå, uppdateringar imorgon istället! 
 


Kommentarer
annalena

lycka till på tävlingarna!

Svar: tack!
ericanieminen.blogg.se

2013-01-31 @ 21:55:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0